KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Általános szerződési feltételek
  • Figyelem! NEM AKTUÁLIS ÁSZF VERZIÓ!
  • (A 2020.06.25. - 2021.07.01. időszakban történt vásárlásokra vonatkozik.)

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Hédi néni boltja Kft a www.vezerpapir.hu tulajdonosa (Telephely/Székhely: 3250 Pétervására, Szent Márton út 2.; adószám 11701286-2-10; továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek) Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján www.vezerpapir.hu és aldomain oldalain történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.vezerpapir.hu és letölthető az „Letöltések” menüpont alól.

1.Magunkról

1.1. A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Felhasználóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket.

Az webáruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Felhasználóink a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

A Honlapon található termékek megvásárolhatóak a telephelyen/székhelyen található üzletünkben személyesen is a készlet erejéig.

1.2. A webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) alapján szolgáltatóként működtetjük. Jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint azok értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgárai Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet vonatkozó rendelkezései, amelyek rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

 

1.3. A szol Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása a „Jogi Nyilatkozat” menüpontban található.

1.4. Irányadó továbbá a jelen ÁSZF alapján megvalósított adatkezelésekre a Szolgáltató adatkezelési szabályzata is, mely elérhető az adatkezelési tájékoztató menüpont alatt.

1.4. A Honlap célja a papír, írószer, irodaszer termékek, valamint a professzionális vállalati-irodai eszközök, értékesítése. A termékeknél megjelenített képek, illetve színek illusztrációk, ezért a valóságtól eltérhetnek.

1.5. A Honlapon található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

1.6. Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

1.7. Jelen Szabályzat 2018. május 18. napjától, visszavonásig hatályos. A Szolgáltató jogosult a Szabályzat módosítására, amelyről információt tesz közzé azok hatályba lépése előtt 11 nappal a weboldalon. A Felhasználók elfogadják, hogy a weboldal használatával rájuk nézve, a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

1.8. A Felhasználó, amennyiben az oldalra belép, annak tartalmát bármilyen módon olvassa, akkor is, ha nem regisztrált felhasználó, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

 2. Tájékoztató adatok

Üzemeltető: Hédi néni boltja Kft. képviseli: Vezér Tamás

  • székhelye: 3250 Pétervására, Szent Márton út 2.
  • telephelye: 3250 Pétervására, Szent Márton út 2.
  • kiállító hatóság: Egri Törvényszék Cégbirósága
  • adószáma: 11701286-2-10
  • pénzforgalmi száma: 62800314-11039897
  • képviselője: Vezér Tamás
  • elérhetőségek: telefon, fax:06-36-568-066; 06-30-314-6477
  • e-mail: vezerpapir@gmail.com, vezertamas@gmail.com;

3. Felhasználóinkról

3.1. Webáruházunkban megtalálható termékek vásárlója lehet bármely, adószámmal rendelkező cég, társulás, egyesület, egyéni vállalkozók és vállalkozói tevékenységet folytató szervezet.

3.2. Webáruházunkban való vásárlás a magánszemélyeknek nem elérhető, de a weboldal böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék megtekintésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van. 

Magánszemélyek részére a Szolgáltató telephelyén az OFFLINE katalógusból való megrendelést ajánljuk, amelynek feltételeiről érdeklődjön telephelyünkön.

3.2. Leendő Felhasználóinkat kérjük, hogy első vásárlásuk előtt regisztrálják magukat. A regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi a ”Vásárlási feltételekben” foglaltakat.

Abban az esetben, ha a Felhasználó regisztrálni kíván a www.vezerpapir.hu oldalon, a regisztráció menüpontra kattintást követően megjelenő felületen teheti ezt meg.

A Felhasználónak lehetősége van regisztráció nélkül is a kosárban elhelyezni a vásárolni kívánt termékeket, ilyenkor a rendszer a fizetés előtt felajánlja a regisztrációt a Felhasználónak, amit akkor is megtehet.

3.3. Ha a Felhasználó elfelejti jelszavát, kérésére újra rendelkezésre bocsátjuk. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs lapok elküldéséből keletkező károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.4. A Felhasználónak lehetősége van a regisztrációjának törlésére, amelyet a honlap regisztráció törlése menüpont alatt tehet meg, illetve ennek szándékáról e-mail vagy postai levelezés, illetve ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül szóbeli közlés útján értesíti a Szolgáltatót, amely köteles a regisztráció törlését végrehajtani.

 

 

 

 

4. Vásárlás, megrendelés

4.1. A webáruházban történő vásárlás kizárólag online, elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.

4.2. Honlapon regisztrált Felhasználónak lehetősége van a személyes vásárlásra a Szolgáltató telephelyén, ahol a raktáron levő készletből azonnal vagy az OFFLINE katalógusból megrendelésre is vásárolhatnak. A személyes megrendelésről a telephelyen kaphat további információkat. 

4.3. A Felhasználó által elektronikus úton leadott megrendelés esetén a Szolgáltató elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolást küld. A megküldött rendelés visszaigazolás a szerződést érvényesen létrehozza a felek között. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, úgy a Felhasználó ajánlati kötöttsége megszűnik.

4.4 A rendelés menete

4.4.1. A Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba és megkezdheti a vásárlást.

4.4.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

4.4.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott terméket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva.

4.4.4 Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, megteheti a „vissza a webáruházba” hivatkozásra kattintást követően. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetőség van az adott cikket törölni, illetve annak mennyiségét megváltoztatni kosarában. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Módosít” gombra kell kattintani.

4.4.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, átvételi címet, fizetési módot és számlázási címet. A lehetséges fizetési módok a következőek:

4.4.6. Fizetési módok:

Utánvét: Akkor válassza, ha a megrendelés értékét a csomag kiszállításakor kívánja kiegyenlíteni. Kizárólag kiszállítás esetén jelenik meg ez a lehetőség.

Készpénz: Akkor válassza, ha a rendelés értékét a csomag személyes átvételekor kívánja kiegyenlíteni. Kizárólag személyes átvétel esetén megjelenő fizetési opció.

Átutalás: Akkor válassza, ha a rendelés értékét átutalással kívánja kiegyenlíteni. Csak az erre szerződött partnereinknek megjelenő fizetési opció.

4.4 A Felhasználó ismeri és elfogadja az interneten történő vásárlás kockázatait, amelyre tekintettel internetes vásárlás esetén Szolgáltatót különösen nem terheli felelősség az alábbi esetekben: az internetes hálózat bármilyen, a webáruház működését és a vevő vásárlását akadályozó működési hibája; az internetes megrendelés küldése vagy a rendelés visszaigazolásának fogadása során nem a szolgáltatótól származó bármely adat érkezése; a megrendelő részéről történő bármilyen hardver meghibásodása; bármely szoftver nem megfelelő működése amely a vásárláskor használatban volt; a telekommunikációs hálózatban fellépő bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei. 

4.5 Szállítási költség

Személyes átvétel esetén szállítási költség nincs, ingyenes.

A kiszállítás 3 módja közül választhat:

I., Telephely környéki kiszállítás feltételei:

Nettó 10.000 Ft megrendelés elérésekor a következő településekre ingyenes a kiszállítás: Bükkszenterzsébet, Bükkszék, Tarnalelesz, Fedémes, Szentdomonkos, Sirok, Szajla, Terpes, Ószajla, Istenmezeje, Szederkénypuszta, Erdőkövesd, Váraszó, Kisfüzes, Ivád, Mátraballa, Mátraderecske, Recsk

II., Szállítás az ország határain belülre

Nettó 30.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

Nettó 30.000 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás költsége: nettó 1200 Ft

Az utánvétes fizetést választóknak az utánvétes szolgáltatás díja: nettó 620 Ft, amely a szállítási költséghez hozzáadódik.

Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy 40 kg-ot meghaladó és a maximális körméretet túlhaladó (3m= 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) csomagokat kiszállítani csak speciális feltételekkel és árakkal tudjuk, ezért ilyen esetekben ügyfélszolgálatunk telefonon vagy e-mailben egyeztetni fog Önökkel a szállítási költségekkel kapcsolatban. *

 

 

III. Express kiszállítás

Munkanapon 14.00-ig leadott megrendelés esetén

…3 órán belül (Budapesten és  vonzáskörzetében*)

500 Ft adminisztrációs díj
+
** a szolgáltatás díja a szállítási cím és a csomag mérete alapján kalkulálandó a díjtáblázat alapján

kizárólag átutalással fizető partnereink vehetik igénybe

a futár a megadott címre érkezésétől számított 10 percen túli áruátvétel esetén 10 percenként 500 Ft egyéb költséget számol fel

 
 

 * Aszód, Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csomád, Csömör, Diósd, Domony, Dunaharaszti, Ecser, Érd, Erdőkertes, Fót, Galgamácsa, Göd, Gödöllő, Gyál, Halásztelek, Iklad, Kerepestarcsa, Kistarcsa, Leányfalu, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Őrbottyán, Páty, Pécel, Pilisborosjenő, Pilisvörösvár, Pomáz, Solymár, Szada, Szentendre, Sződ, Sződliget, Tahi, Tahitótfalu, Telki, Törökbálint, Üröm, Vác, Vácegres, Váchartyán, Vácrátót, Vecsés, Veresegyház.

* az EXPRESS szolgáltatások díjtételei (nettó árak)

 
 

Budapesten belül címenként

 

fuvareszköz

kiszállítás díja

max. méret

maximális súly

 

motorkerékpár

2 550 Ft

60x40x12 cm

5 kg

 

személygépkocsi

3 700 Ft

70x100x50 cm

150 kg

 

„puttonyos” gépkocsi

5 290 Ft

104x153x107 cm

500 kg

 

 

       

Pest környékén (50 km)

 

fuvareszköz

kiszállítás díja

max. méret

maximális súly

 

motorkerékpár

3 620 Ft

60x40x12 cm

5 kg

 

személygépkocsi

4 500 Ft

70x100x50 cm

150 kg

 

„puttonyos” gépkocsi

5 300 Ft

104x153x107 cm

500 kg

 

 

* A rendelések csomagküldő általi kiszállításának megkezdése előtt ügyfélszolgálatunk minden esetben felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot telefonon, vagy ha ez nem sikerül, e-mail formájában a rendelt termékek és a szállítási költségek egyeztetése és a rendelés véglegesítése miatt.

Webáruházunk a megrendelés lezárásakor az ott szereplő tételek alapján számított becsült szállítási díjat tünteti fel - a rendelés visszaigazoláson is.

A végleges szállítási díj a számla elkészítésekor a ténylegesen a számlán szereplő tételek alapján kerül meghatározásra.

4.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

4.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Tovább” gombra kattintva az ellenőrzés oldalra jut, ahol a webáruház megjeleníti a kosár tartalmát és az előzőekben megadott beállításokat. Ennek áttekintése után rendelését a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni.

4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

 

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3.      Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4.      Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

6. Árak

6.1. Webáruházunkban feltüntetett valamely szolgáltatásunk kizárólag akkor ingyenes, ha az külön feltüntetésre kerül, ellenkező esetben annak igénybe vételéért minden esetben az ott feltüntetett ellenértéket kell megfizetni. A Szolgáltató szabadon élhet az árváltoztatás jogával. Az árváltozások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek. Amennyiben a Felhasználó gazdálkodó szervezetként regisztrált, a közölt árak az Áfa összegét nem tartalmazzák, illetve az ÁFA összege külön kerül feltüntetésre a kosár tartalmának megjelenítésére kattintva. Az árak minden esetben a Magyar Köztársaság törvényes fizetőeszközében kerülnek megállapításra. A közölt árak a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák.

6.2. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

6.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

7. Elállás joga

7.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

7.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

7.4.Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

7.6. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát a következő esetekben:

a.)        a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b.)        olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c.)        romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d.)        olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e.)        olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f.)         olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

g.)        lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

7.7.      Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve az feltételeknek megfelelő, a Felhasználónak kiszámlázott szállítási díjat is.

7.8.      A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.9.      Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

7.10.    Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

7.11.    A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

7.12.    Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

7.13.    A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.14.    Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.

7.15.    Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli!

7.16.    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/mk14030.pdf

7.17.    Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

7.18.    Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.19.    Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

8. Jótállás, szavatosság

Webáruházunk kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot és jótállást.

8.1.      Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.

8.2.      A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

8.3.      Szavatossági jog érvényesítésére a Felhasználó a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult.  Ha a Felhasználó az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

8.4.      A jótállási, illetve szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, illetve szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Felhasználó tudomására jutnak, a Felhasználó haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

 8.5.     A jótállás illetve szavatosság érvényesítéséhez a Felhasználó köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási illetve szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

8.6.      Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

9. A szavatossági igény esetén történő eljárás

9.1.      Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.2.      A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

9.3.      A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.4.      A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

9.5.      Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.

9.6.      A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.7.      A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

10. Jogi és e-környezet

101. Webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2014.évi V.törvény, továbbá a 45/2014 (II-26.) Korm. Rendelet szabályozza.

10.2. A hivatkozott jogszabályokat a Jogi nyilatkozat menüpont alatt megtekintheti.

10.3. Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

10.4. A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

10.5. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.vezerpapir.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

10.6. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

10.7. A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

11. Fizetési feltételek

11.1 A megrendelt termékek vételárát a Felhasználó kiegyenlítheti utánvéttel készpénzben vagy átutalással. A Szolgáltató telephelyén az előzőekben megnevezett fizetési formákon kívül bankkártyás fizetésre is lehetőséget biztosítunk.

11.2 Írásbeli emlékeztető, ill. a regisztráció során megadott e-mail címre, vagy ennek elérhetetlensége esetén postai címére egyenlegértesítő kerül azon vevők részére megküldésre, amelyeknek 3 naptári napot meghaladó lejárt tartozásuk van. További 7 és 14 naptári nap után ismételt fizetési felszólítás kerül azon vevők részére megküldésre, amelyek a fizetési emlékeztető ellenére sem rendezték tartozásukat, illetőleg a második felszólításban tájékoztatásra kerülnek, hogy tartozásuk behajtása további öt naptári napos késedelem esetén jogi út igénybe vételével történik.

Az írásbeli fizetési emlékeztető mellett azon hátralékos vevők, akiknek 20 naptári napon túli fizetési kötelezettségük áll fenn, a továbbiakban vásárlásaikat kizárólag az ellenérték azonnali, készpénzben vagy előre utalással történő megfizetése mellett bonyolíthatják.  Amennyiben a „hátralékos” vevő nem reagál a fizetési felszólításokra, vagy a tartozása meghaladja a húsz naptári napot, úgy a Szolgáltató a követelését jogi úton érvényesíti ügyvéd, vagy megbízott behajtó cég útján, amellyel kapcsolatosan felmerülő költség a vevőt terheli.

12. Házhozszállítás feltételei

12.1. A megrendelt termékek kiszállítása történhet egy Ön által megadott címre, vagy rendelését átveheti személyesen üzletünkben. Tekintettel arra, hogy a szállítás munkaidőben (8-16:30) történik, kérjük, szíveskedjen olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítás időpontjában a csomag átvétele megoldott. Javasoljuk, hogy megrendelésekor adjon meg egy pontosított vagy kiegészített elérhetőséget is arra az esetre, ha mégis probléma merülne fel a kézbesítéskor. A regisztrációnál megadott alternatív szállítási cím megadására is lehetőség van, ezt a megrendeléskor kérjük, rögzítse, mielőtt a megrendelését véglegesíti.

Amennyiben a szállítás időpontja nem megfelelő a vevő számára, úgy köteles a megrendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül a Szolgáltató részére értesítést küldeni. Amennyiben az áru kiszállítása eredménytelen, úgy az áru a következő alkalommal történő kiszállításának költségei a vevőt terhelik, aki köteles azt az áru ellenértékének megfizetésével egyidejűleg kiegyenlíteni.

A szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, azok Szolgáltatót nem kötelezik, a tényleges szállítási határidő minden esetben a megrendelés visszaigazolásban szereplő szállítási határidő.

Amennyiben a Vevőnek lejárt tartozása áll fent a Szolgáltató jogosult felfüggeszteni a további szállításokat az ellenérték maradéktalan megfizetéséig.

12.2. A szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megteszünk. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudjuk teljesíteni, mert az áru mégsem áll rendelkezésre, haladéktalanul tájékoztatjuk Felhasználóinkat, és részére a már megfizetett összeget visszatérítjük.

12.3 Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot, vagy a probléma megoldása érdekében hívják az ügyfélszolgálatot. Reklamációt az esetleges sérülésekről az átvétel után nem áll módunkban elfogadni!

12.4. A szolgáltató 2-4 napon belül vállalja, hogy a megrendelt termékeket, amennyiben az raktárkészleten elérhető kiszállítja vagy külső csomagküldő segítségével a megrendelő címére juttatja.

13. Árutájékoztató

13.1. A webáruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása, továbbá – ha van ilyen – az áru használatára vonatkozó speciális utasítás, illetve az áru használatával járó esetleges veszélyekről szóló tájékoztató megtalálható.

13.2. A forgalmazott termékek – ahol ezt a hatályos jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze ügyfélszolgálatunknál, pótoljuk.                                   

13.3. Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

14. Ügyfélszolgálat,

A Szolgáltató a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:

Ügyfélszolgálati iroda helye: 3250 Pétervására, Szent Márton út 2.

Ügyfélszolgálat nyitva-tartása: H-P 7:00-16:30 Sz: 8:00-12:00 V: Zárva

Postacím: 3250 Pétervására, Szent Márton út 2.

Telefon: +36 (36) 568-066

Mobiltelefonszám: +36 (30) 3146477

Telefax: +36 (36) 568-066

Internet (webcím): www.vezerpapir.hu

E-mail: vezertamas@gmail.com; vezerpapir@gmail.com

15. Adatvédelem

15.1. A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár.

15.3. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadóak. A rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik félnek nem adja ki. Társaságunk a webáruház üzemeltetőjeként az oldalak használata során, betartja a vonatkozó adatvédelmi törvények és rendelkezések előírásait.

15.4. Az adatvédelmi tájékoztató elérhető a Honlap „Jogi Nyilatkozat” és „Adatkezelési tájékoztató” menüpontja alatt.  

http://vezerpapir.hu/jogi-nyilatkozat-hJOGI.html

16. Vegyes rendelkezések

16.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

16.2.    Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

16.3.    Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

16.4.    Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.     

 

17. Panaszkezelés és annak rendje

17.1.    Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az elérhetőségeink valamelyikén telefonon vagy személyesen, illetve e-mailben, vagy levél útján is közölheti.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

http://www.vezerpapir.hu/elerhetosegek-hELERH.html

17.2.    Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. 

17.3.    Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

17.4.    Panasszal fordulhat:

Panasszal elsősorban a területileg illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalokhoz fordulhat. A területi kormányhivatalok listáját itt találja: https://kormanyhivatal.hu

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra a kormányhivatal illetékes.

A jogviták rendezésére szolgáló Európai Uniós online vitarendezési platform is igénybe vehető, melynek elérhetősége a következő: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

 

 

 

 

 

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: +36 36 416-660/105 mellék

Fax: +36 36 323-615

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

 

Pétervására, 2020-04-23